Stor, større, bedst
MediaTrader er en del af mediebureaugruppen - GroupM.

GroupM er verdens førende mediebureaugruppe og samtidig den største spiller på det danske og nordiske marked. Derfor har MediaTrader en vis pondus, som du kan få glæde af.

GroupMs fornemmeste mål er at skabe de bedste forhold for vores annoncører. Det gør vi via et tæt samarbejde mellem gruppens bureauer, medierne og vores mange annoncører. Det betyder, at vi har en skala, hvor finansiering, trading samt udviklingen af unikke mediepartnerskaber og egne værktøjer virkelig har en effekt. En effekt din annoncering kan få del i.

GroupM består af bureauerne Maxus, MEC, Mediacom, Mediabroker, Mindshare, Intelligence Group, Xaxis, Quisma og MediaTrader med i alt 375 ansatte og en samlet omsætning på 2,3 milliarder kroner i Danmark.

GroupM er endvidere en del af WPP, som er noteret på LSE og NASDAQ.

MediaTraders formål

MediaTrader søger kontinuerligt at udfordre konventionerne og udvikle innovative løsninger, så vi, i fællesskab, kan forbedre forretningsvilkårene for vores kunder.

Vi gør dette ved at anvende og (videre)udvikle på de teknologiske muligheder der hele tiden opstår. Samtidig ønsker vi altid at sætte brugervenlighed først i forhold til at hvad vi laver.

MediaTrader tilbyder en intuitiv "gør-det-selv"-bookingplatform hvor det i løbet af få minutter er muligt at booke annonceplads i samtlige danske reklamebærende medier. Platformen er specialdesignet til nemt og enkelt at spare tid på bookingen og skabe overblik over medieinvesteringerne. Vi tilbyder ligeledes fuld assistance hvad enten der behov for hjælp til planlægning, forhandling og/eller evaluering mm. - Eller naturligvis hvis der mod forventning skulle være udfordringer med systemet.

Direkte adgang til alle medier

MediaTrader giver direkte adgang til indkøb af annonceplads på blandt andet TV, dagblade, formiddagsaviser, lokale aviser, ugeblade, magasiner, fagblade, online, biograf og outdoor.

Du vælger de medier du har brug for på din kampagne, blandt både lokale og nationale medier, og tilføjer dem på din favoritliste, så de medier der er relevante for dig altid er klar til næste gang du skal lave en indrykning.

Du bestemmer prisen

MediaTrader giver dig mulighed for selv at håndtere bookingen af din kampagne fra A-Z. Du kan selv forhandle annonceprisen med medierne og booke den aftalte annonceplads igennem MediaTrader.

Du kan også vælge at få hjælp fra os til din forhandling med medierne eller du kan benytte et eller flere af dine mange gode late sale-tilbud fra medierne som er tilgængelig i MediaTrader.

Hvis du ønsker at sætte dit mediebudget på auktion og lade medierne byde på dit budget, så er det også en mulighed i MediaTrader.

Med MediaTrader kan du booke medier
uden at betale booking fee

MediaTrader er simpel “gør-det-selv” platform og så længe du selv står for forhandling og booking af den annonceplads du har brug for, så er der ingen ekstraomkostninger forbundet med at bruge platformen.

Ydelser i MediaTrader uden beregning:

Annoncebooking - kr. 0
Ændring og annullering indenfor tidsfrist - kr. 0
Arkiv over bookinger og kampagner - kr. 0
Call center assistance - kr. 0
Medie- og materiale information - kr. 0
Håndtering af kreativt materiale - kr. 0


Via MediaTrader kan du bestille hjælp til eksempelvis forhandling, planlægning og evaluering af din kampagne eller hvis du ønsker at benytte vores auktionsplatform eller nogle af de specielle LateSale-tilbud vi stiller til rådighed. Brug af disse tillægsydelser sker mod betaling.


Tillægsydelser i MediaTrader:

Annoncekontrol i print media - kr. 150 pr. annonce
Forhandling, planlægning og evaluering - kr. 950
Auktionsplatform – pris pr. auktion - kr. 950
LateSale-tilbud - 3% af annonceværdien (minimum kr. 950)


Øvrige vilkår:
Alle bookinger i MediaTrader håndteres af GroupM Danmark A/S.

Ved booking af medier fremsendes kampagnefaktura på den bookede annonceplads og betaling skal ske inden 8 dage fra faktura dato. Ved for sen betaling faktureres der mora/rente på 2% pr. måned.

Ordregiver (annoncøren) er ansvarlig for at den enkelte booking oprettes korrekt i systemet. Når en booking er bekræftet i MediaTrader, har GroupM ansvar at bookingen gennemføres som ordret. Hvis der er fejl i bookingen hæfter GroupM ikke for evt. tab for ordregiver i forbindelse med ændring og/eller annullering.

Ordregiver er ansvarlig for at det leverede annoncemateriale lever op til mediet specifikationer og at indholdet i annoncen overholder alle lovgivningsmæssige krav.

GroupM er ansvarlig for at overholde alle forpligtelser i henhold til de til enhver tid gældende samhandelsbetingelser mellem mediabureauer og media, herunder varetagelse af sikkerhedsstillelse og indkøb af mediedata mv., og forpligter sig til at overholde de branchestandarder der er fastsat af Kreativitet & Kommunikation – brancheforeningen for rådgivende kreative erhverv. (www.kreativitetogkommunikation).

Kontakt os
MediaTrader
+45 33 97 96 95
E-mail: dk.mediatrader@groupm.com
Website: www.mediatrader.dk
Kristen Bernikowsgade 1, 4. sal.
1105 København K
Danmark